Obvestilo: Obveščamo vas, da so se nekateri pogoji poslovanja v času epidemije koronavirusa v RS spremenili.
Več informacij na tej povezavi.

Minimalen obseg storitev pri nastanitvah

Pogoji glede minimalnega obsega storitev v posameznih vrstah nastanitvenih gostinskih obratov se nanašajo na količino, obseg in kakovost nudenih storitev.

Pri sprejemu gostov se morajo zagotoviti:

  • nočitev z zajtrkom,
  • kontaktna oseba, ki bo dosegljiva 24 ur na dan,
  • čuvanje ključev,
  • čuvanje vrednostnih predmetov,
  • telefon za zunanje klice,
  • posredovanje sporočil za goste in
  • prenašanje in čuvanje prtljage na željo gosta.

V sobi se mora gostom zagotoviti:

  • čisto posteljno perilo,
  • menjava perila najmanj 1 krat tedensko, 
  • menjava brisač(e) vsak drugi dan, oziroma po potrebi.

Minimalne storitve, ki se morajo zagotoviti v jedilnici, so:

  • kontinentalni zajtrk,
  • čisto namizno perilo,
  • dnevna menjava perila oziroma po potrebi po posameznih obrokih,
  • čista in nepoškodovana posoda, steklo in pribor,
  • pred vhodom vidno označen začetek in konec strežbe jedi.

Zagotoviti se mora dnevno čiščenje in vzdrževanje vseh prostorov, ki so na voljo gostu.

Pravne podlage

Datum zadnje spremembe strani: 04. 03. 2016